Skytteligan våren 2009

  • Alex Thomsen - 14 mål, 6 assist, 20 poäng
  • Kevin Lindberg - 8 mål, 10 assist, 18 poäng
  • Daniel Eriksson - 5 mål, 10 assist, 15 poäng
  • Thomas Lidén - 5 mål, 9 assist, 14 poäng
  • Kalle Nylund - 8 mål, 6 assist, 14 poäng
  • Mattias "Mattemannen" - 6 mål, 4 assist, 10 poäng
  • Joel Smith - 5 mål, 4 assist, 9 poäng
  • Nisse Lobrinker - 6 mål, 2 assist, 8 poäng
  • Christian Weijsenburg - 2 mål, 3 assist, 5 poäng

onsdag 4 februari 2009

Bilduppdateringar!

Tjääääänare alla fiskare!

På min lediga dag har jag roat mig med att förse bloggen med diverse bilder på alla i laget (nere på höger sida). Hemsidan blev med stört betydligt rörigare men det är ett projekt i sig. För mig är det viktigt att alla i laget visar sig från sin bästa sida så att vi på bästa sätt kan skrämma motståndarna som vill spionera på oss (jag är paranoid).

Om det är någon som undrar hur jag fick tag på bilderna - skit i det så lever ni längre!
Om det är någon som undrar vilket program jag använde för att bearbeta bilderna - paint!
Om det är någon som är ruskigt imponerad av mitt arbete kan ni bara skriva några vackra rader i gästboken om min storhet.

Utöver bilderna har jag även fått upp den nya tabellen, en mycket diger läsning må jag säga. 6 poängs ledning och oöverträffad målskillnad.

Nu på lördag är det dags igen! Den 7 februari har vi blott en match mot Bk Bollrädd. Klockan 11.00 går matchen av stapeln och det är bara att närvara! Vid frågor; Hör av er till el capitän Braxen eller Web-masterFunk-Gösen!

Inga kommentarer: